Sunday, April 6, 2008

Semusim di Syurga: Percubaan Menjadi Melayu 2

Ada beberapa orang yang berkata bahawa penulisan Bahasa Malaysia aku tak sehebat penulisan Bahasa Inggeris aku.

Aku rasa, betul juga.

Bukti 1:

Aku tak pernah 'ayat' awek Melayu. Awek New Zealand pernah, awek Ostolia pernah, Awek Thailand ramai, awek Indonesia pun ada. Awek Cina. Awek Kadazan. Awek Melayu tak pernah.

Apasal? Pasal aku, dalam kehidupan sebenar, tak reti sangat nak menipu. Dan bercakap 'I-You'.

Aku: I dara lagi.

Perempuan Masuk Syurga: Dara? I nak isap konek you!

Aku: I tak reti buat dosa. Hihi.

PMS: I nak jilat jubur you!

Aku: I baik, tau?

PMS: Kembaaaang cipap I mendengarnya. I nak you masukkan zakar you dalam dubur I. Biar bunyi cip-cap, cip-cap kedengaran, dan biarkan kote you terbenam dalam dubur I sampai ke pagi.

Aku tak boleh! Bukan tak boleh memasukkan zakar ke dalam dubur, tapi membina ayat-ayat yang mampu membuatkan aku memasukkan zakar ke dalam dubur perempuan Melayu.

Tapi, demi kerja aku yang semakin lama membabitkan semakin banyak penggunaan Bahasa Malaysia, aku telah memutuskan untuk mengeraskan diri, er, maksud aku mengeraskan niat dan terus berlatih Bahasa Malaysia sampai aku menjadi manusia paling hebat dalam penulisan Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris.

Sayugiya, sekonyong-konyongnya, bermulalah bulan ini dan bulan berikutnya sebagai bulan-bulan Bahasa Malaysia bagi aku.

Walaupun mega mendung berarak seperti beberapa lakh lasykar jin kayangan menunggang kuda saga, aku akan tetap berdiri, maksud aku, duduk di sini dan memapankan penggunaan Bahasa Malaysia aku.

Aku akan menulis beberapa ayat yang akan aku gunakan untuk memikat dubur, eh, hati awek-awek Melayu. Kalau berjaya, maksudnya aku sudah lulus. Kalau aku mula bosan, maksudnya aku sudah lulus juga.

1. Gatal ke? Boleh I raba-raba?

2. You nak berjimak dengan I?

3. I nak susu badan?

4. You nak jilat jubur I tak?

5. Konek I best, perasa jagung.

6. Kalau I rogol mulut you, you repot polis tak?

7. You tau tak, dosa-dosa kecil semua terlerai lepas you kemam batu I.

8. You pernah rasa masuk timun dalam faraj? Sejuuuuk!

9. Bulu ari-ari you dah cukur belum? Nak I trimkan?

10. Dubur you ni boleh masuk Maggi perisa TomYam lagi lima bungkus ni.

11. Bila you hisap konek I, boleh tak you nyanyi pitching tinggi sikit? Kasi getar. I boleh sumbat bateri dalam dubur you.